A blogról

Kedves látogató!
Köszönöm hogy benéztél hozzám. Ha van véleményed, hozzáfűzni valód, akkor azt nyugodtan megteheted az erre a célra kialakított sávban!
Megjegyzés írásánál nincs szükség szóellenőrzésre, nem kell kódot beírni!
Felül a legújabb bejegyzéseket találod, lefelé görgetve az oldalt meg persze a régebbieket. Vagy tallózhatsz a baloldalon található az "összes bejegyzés" sávban, illetve 2016-tól hegységekre is lebontva találhatsz címkéket a kék sávban az egyszerűbb keresés érdekében.

A blog mottója: "Mesélhetsz történeteket, leírhatod, mit láttál, hogy az emberek is láthassák. Készíthetsz az embereknek fényképeket. Elmondhatod, hogyan énekelnek a madarak, és hogyan ringatózik a hó a fák lombjain. Leírhatod, sőt akár éreztetheted is másokkal, hogy milyen, amikor fújja a szél az arcodat, vagy amikor érzed az ázott föld illatát. De sohasem érheted el, hogy ugyanúgy érezzenek, ahogy te éreztél, ugyanúgy sírjanak, ahogy te sírtál, és olyan hevesen verjen a szívük, ahogy a tiéd vert ott, abban a pillanatban." Kilian Jornet

2014-től a sorozatos képlopások miatt minden fotó vízjelezett és az eredetinél rosszabb minőségre konvertált. A képekre kattintva azok teljes képernyősre és jobb minőségűre váltanak!

2012. október 30., kedd

Október végi kirándulás a Bükk-ben és egy pici a Mátrában

2012.10.20-21-22.
Szokásos október végi őszi túránkat jártuk végig a Bükk-ben és egy kicsit átruccantunk a Mátrába is, ha már kocsival mentünk a szokásos vonatos-buszos közlekedés helyett. A szállásunk a már törzshelyünkké vált Felsőtárkányi Szivárvány vendégház volt, Vargáéknál, ahol a háziasszony jóvoltából még vacsorát is kaptunk. Jártunk Szarvaskőn, benéztünk a Szalajka völgybe, Bánkúton megmásztuk a Bükk csúcsát, és szétnéztünk az egyes térképeken Kis Bükk-fennsíknak nevezett Szentlélek-Csókás közötti részen is. Ez a mostani út inkább csak kirándulás volt és nem túra, hiszen rengeteget kocsikáztunk és keveset gyalogoltunk... De azt hiszem mégiscsak sok szépséget láttunk az őszi erdőből.
Hazaútban pedig átnéztünk a Mátrába, Sirokra, ahol is benéztünk a felújított várba.  Mindhárom napon csodaszép őszi idő volt, csak a hazaútra jutott egy kicsi a ködből. A lenti képekből három, az egyedül, a sejtelmes reggel és a fényes ösvény című igen jó eredménnyel szerepelt az egyik legnagyobb hazai hobbi és amatőr fotós oldalon a FOTÓZZ!hu-n.