A blogról

Kedves látogató!
Köszönöm hogy benéztél hozzám. Ha van véleményed, hozzáfűzni valód, akkor azt nyugodtan megteheted az erre a célra kialakított sávban!
Megjegyzés írásánál nincs szükség szóellenőrzésre, nem kell kódot beírni!
Felül a legújabb bejegyzéseket találod, lefelé görgetve az oldalt meg persze a régebbieket. Vagy tallózhatsz a baloldalon található az "összes bejegyzés" sávban, illetve 2016-tól hegységekre is lebontva találhatsz címkéket a kék sávban az egyszerűbb keresés érdekében.

A blog mottója: "Mesélhetsz történeteket, leírhatod, mit láttál, hogy az emberek is láthassák. Készíthetsz az embereknek fényképeket. Elmondhatod, hogyan énekelnek a madarak, és hogyan ringatózik a hó a fák lombjain. Leírhatod, sőt akár éreztetheted is másokkal, hogy milyen, amikor fújja a szél az arcodat, vagy amikor érzed az ázott föld illatát. De sohasem érheted el, hogy ugyanúgy érezzenek, ahogy te éreztél, ugyanúgy sírjanak, ahogy te sírtál, és olyan hevesen verjen a szívük, ahogy a tiéd vert ott, abban a pillanatban." Kilian Jornet

2014-től a sorozatos képlopások miatt minden fotó vízjelezett és az eredetinél rosszabb minőségre konvertált. A képekre kattintva azok teljes képernyősre és jobb minőségűre váltanak!

2011. október 30., vasárnap

Egy laza őszi túra a Bükk-ben

2011.10.25.
Tavasszal elhatároztuk, miután megtaláltuk kedvenc kis faházunkat, hogy még az idén visszatérünk
és ott leszünk néhány napot. Így most egy kis őszi túra keretében megvalósítottuk a tervünket.
Mivel a velünk tartó társunkat térdfájás gyötörte, leegyszerűsítettük a túrát, hogy Ő is gond nélkül
végig tudjon jönni. Ezért egy éjszakát szokásos, már bevált Felsőtárkányi szállásunkon töltöttünk
Varga Józsiéknál. Délután még felnéztünk a kőbányához, és a faluban is tettünk egy kört.
Onnan pedig másnap, kényelmesen kiballagtunk a faházhoz de még ez az út is könnyített volt,
mivel Józsi kivitt minket félútig autóval.
Ja, ha valaki nem tudná, a képekre kattintva azok megnézhetők teljes méretben!
A Varga féle szállás
A felsőtárkányi tó
Panoráma a kőbányától

Az elsárgult levél

A kőbánya területén
Az ősz három színe

2011.10.26.
Másnap reggel szép őszi színekre váltott erdőn keresztül jutottunk el a faházhoz. Rend és tisztaság fogadott minket, hála annak, hogy igen kevesen  tudnak a ház pontos helyzetéről, éppen ezért Én sem írok róla semmit...
A közelben található forrás is folyt, bár nagy a szárazság, a legtöbb patak alig csörgedezik.
Délután a szokásos munkák következtek, takarítás, favágás, főzés stb.
Este felé már igen meleg volt a házban, kicsit túl is sikerült fűteni.
Útban a házhoz
Túratársak
Az ősz színei

Munka van!
Az erdőlakók
A ház
Itt még a kaja is jobban esik
Komfort a házban

2011.10.27.
Az éjszaka csendesen telt, csak a rágcsálók motoszkáltak, ahogy ilyenkor szoktak. Gyors reggeli, pakolás és már 6 óra előtt indulunk lefelé. Mind a három napon gyönyörű őszi hangulatú erdőben jártunk, szép idő volt, szóval minden a szokásosan jól sikerült.Még visszajövünk a házhoz máskor is. Sajnos már romlik az állapota, ha tönkre megy többet nem lesz ilyen a környéken az biztos!
Az első fények
Korai indulás
Az ősz színei
Napsugár pihenőház
Hajnali őrjárat

2 megjegyzés :

1. Irigyellek nagyon,hiszen imádom az ilyen tájakat és igazán szép 3 napod lehetett. Örülnék,ha kicsivel többet írnál erről le,vagy egy kis beszámolót még küldenél nekem,mert szeretnék többet hallaniz egészről. :)

2. nagyon tetszik ez a házikó...annakidején mi is sokat jártunk ,hétvégeken..és egy ugyanilyen faházban voltunk..a vödörben megfagyott a viz...egy kis "lélekmelegités"..egy kis favágás..és már éjszaka volt..reggelig nem olvadt fel a viz!nagyon szép idők voltak..imádtuk..most saját faházunk van,de ritkán járhatunk...Túrázni,és biciklizni viszont igen..a Vértesben..

Ha van hozzáfűzni valód, vagy ha a véleményedet
szeretnéd leírni a blogról, akkor azt itt megteheted!